Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2021 18:53 - До всички чели и не чели постинга ми на 11.09
Автор: barlivata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте днес отново Ви пиша за да споделя последните новости с вас в интернет блога ми. Та обмислях когато написах ония пост не знам дали е редно вече съм по добре от тогава и да редно е щом го чувствам така със сърцето си да редно е правилно е благодаря и на жената която ме укоражи на лично съобщение и в коментари.
Преместих се от стария си клас от който виждах само негативизъм упреци лицемерие подлост викове крясъщи и се борех за оцеляване всеки ден в среда в която не бях желана все си казвах защо да се местя като цветарка и че където и да отида все ще има лошо негативизъм и проблеми. От едно известно време работя върху себе си ходих на психиятър получих диагноза ОКР изписа ми някакви хапчета и когнитивно поведенчески психолог. Изпитвам големи трудности в общуването аз съм типичен пример за аутсайдер. Което до скоро не ми пречеше страдам от ниско самочувствие постоянно се подценявам все си викам че съм едно филмирано 17 годишно лапе което гледа да се изкара жертва не знам може и наистина да е така. Но се опитвам  да се отпусна и да заживея горе долу нормален живот. Промяната започна няма връщане назад!



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barlivata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15633
Постинги: 12
Коментари: 7
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031